1. האם ניתן לבוא לקנות במחסנים מבלי להזמין מראש באתר?

בעיקרון, לא. מחסני הטבעונות הוא סופרמרקט אונליין. במחסן אנחנו שוקדים על הוצאת משלוחים יום יום לרחבי הארץ. להבדיל מחנות, במחסן אין מחירים על המוצרים, והמלאי הקיים מיועד להזמנות שכבר התקבלו. בימי שישי אנחנו מאפשרים להגיע בשעות הפתיחה למחסן על מנת להתרשם ממלאי המחסן ו״לחוש״ את המוצרים בידיים לפני ביצוע ההזמנה. יש חנייה 🙂

2. מדוע יש חוסרים במלאי? 

שאלה טובה. קודם כל חשוב שתדעו שכשמוצר חסר במלאי, זה כואב לנו לפחות כמו שזה לכם. 

להבדיל מסופרמרקט רגיל. בתחום הטבעונות בשנים האחרונות, שום דבר לא צפוי.  הערכת היקף ההזמנות העתידיות היא מלאכת מחשבת. מיצרנים מקומיים של גבינות לדוגמא, ההזמנה היא שבועית. על מנת לשמור על טריות המוצרים. אם נזמין מעט מדי, המלאי יוזמן וייגמר בטרם השבוע ייגמר. אם נזמין יותר מדי, התוקף של הגבינות יתקרב אל סופו, ולא נוכל למכור אותן. הפסד שכזה, הוא הפסד לכולם, שכן לאורך זמן, על מנת לכסות על הפסדים אלה, נצטרך להעלות את מחיריהם של המוצרים, ואנחנו מנסים בכל תוקף להמנע מכך. 

ישנן גם סיבות אחרות; לפעמים רכיב מסויים הדרוש להכנת המוצר חסר בארץ, ועל היצרן לא נותר אלא להמתין עד הגעתו. גם במקרים של מוצרים שמיובאים מחו״ל, לעיתים ישנם עיכובים, המאלצים את כל שרשרת האספקה להמתין. תהיו בטוחים – אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת שרוב המוצרים יהיו זמינים.

3. באיזה ימים מתחדש המלאי של גבינות אוטופי?

בימי רביעי.

4. האם אפשר להזמין בסיטונאות?

בהחלט, אנחנו עובדים עם מסעדות ובתי עסק רבים, ומספקים להם מוצרים טבעונים. לחצו כאן למעבר לעמוד המוצרים לעסקים.

5. בחרתי באפשרות של איסוף עצמי, כמה זמן אחרי יצירת ההזמנה אפשר לבוא לאסוף?

באפשרות של איסוף עצמי בת״א – ניתן לאסוף את ההזמנה מיידית.  

באפשרות של איסוף עצמי בחיפה – ההזמנה תגיע ביום רביעי אחה״צ לנקודת האיסוף  בפאב ALF ברחוב דרך יפו 44 חיפה, ביום רביעי בשעה 19:00.

באפשרות של איסוף עצמי בפרדס חנה – ההזמנה תגיע ביום חמישי לנקודת האיסוף ״הגינה של נמרוד״ ברחוב מגד 5 פרדס חנה.

6. האם האתר שלכם מאובטח לתשלום באשראי?

כן. סליקת כרטיס האשראי מבוצעת על ידי חברת יעד סליקה. חברת יעד סליקה ונאמנות עומדת בתקן PCI-DSS כחברה הנותנת שירותים (Service Provider) ברמה הגבוהה ביותר Level 1. פרטי כרטיס האשראי נמחקים מיד לאחר ביצוע ההזמנה

7. נתקלתי בבעיה בהזמנה  \ באתר עצמו , מה עושים?

כתבו לנו לוואטסאפ או התקשרו 03-9098163 בשעות הפעילות. נשמע לשמוע, לעזור ללמוד ולשפר